JOM TGOK..!!!

Wednesday, December 28, 2011

pot pet sesowang...!!

huhhhh...!!


JUJUR.....!! EKLAS NIYH...!!


DENGAQ LAA NK GTAOO NIYH...!!






TAK DAK MENDAA NK UPDATE...!!
MAAPKAN SAYAAA....!!
BOSANNN DOK UMAH.....!! 
TAK DAA ARAH ...!!


SOOO TIAP2 AQII BLOGWALKING JALAA......
USHAA BLOG OWG... BLOG SNDRIII TAH PA2....!!


SYEDIYHHH......!! :'(
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Monday, December 26, 2011

BufdaY BoY.....!!



26 Dicember 2011
Happy Bufday Ucukk......!!


<< Mohd Aliff Akmal Bin Abu Hassan >>


Moga2 b pnjg umor, d murahkn rezeki
n
appy ngan famly tersyg

sayunk b......!!

Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Tuesday, December 20, 2011

Lepak Lepak.....!!

Assalamualaikum cemuaaa warga2 pengushaa blog kuu....
hahahhaha


ptg  td memg bosann gilaa laa......
last2 ajk Dalila kwn sekola laamaaa kua g jejlan....
tgah2 bwak moto tuhh mmg xtawuu glaa laa nk g mna...
last2 kitaowg duaowg g LATA CELAK....
hahhaha memg port aaa kat cituuu......
tenang gilaaa..... hutan kiqi kanan...... 


( owg kple bnyak g stuu laa... hahahah agk2 kowg diaowg wat apa...?? ahhaha )


ahahahhah......
alang2 daa smpai stuuu cuci mata laaa.... ahahhaha......
ahhaha..... ok2 akuu gwau jer laa....


snap picture laa apa g.........





LATA CELAK.....!!





p sna naek niii laaa.... hahahahah ok x..??? ahahhaha
terbaekkk.....!!


Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Sunday, December 18, 2011

hang out again wif tershayunk and terchenta....!!

18 December 2011.........

aqini kua ag smaa mereka2........
shayaa shuka... shayaa shuka......!!

wif 

Ateeq, Wany, Z.zack.......!!
Pon n b shayer......!!

shayunkkk awak awak awak semua.....!!


Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Saturday, December 17, 2011

Haram Wanita Memakai Loceng Kaki.... Betull ka??

Assalamualaikum smuaa...

aqini akuu nk kongsi ngan kowg smuaa tentg loceng kaki bagi wanita.....
daa boring2 petang2 nii kn sjaa laa terbaca laa artikle kat blog mna ntah.....
akuu ponn sjaa laa nk share2 ngan kowg smuaa....
lau nk baca2 lau x nk baca so k.... up to you largh sygs skalian........

 copy artikle jer lah kat bwah ni....
sharing is caring.. right..?? :)


Setiap Muslim dan Muslimah hendaklah menjaga tata cara pergaulan dan pemakaian apabila berhubung dengan bukan mahram seperti di tempat kerja.

Paling utama dalam hal pemakaian kerana cara berpakaian dapat menarik perhatian orang lain yang bukan mahram. Memakai gelang kaki bagi wanita Islam dengan bunyi loceng itu terlalu kuat sehingga menarik perhatian rakan sekerja yang lain untuk berpaling melihat ke arahnya dikira bercanggah dengan tata cara pemakaian dan pergaulan seorang wanita Muslimah dan Mukminah.
Itu sebabnya ia dihukum haram apabila bertujuan sedemikian dan pemakaian hiasan sedemikian perlu dielakkan. Ini jelas apabila al-Quran menggariskan berkenaan tatacara bergaul dan berpakaian seorang wanita Islam iaitu :
“Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman itu supaya menyekat pandangan mereka (daripada yang diharamkan) dan memelihara kehormatan mereka; dan janganlah mereka menzahirkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir daripadanya; dan hendaklah mereka menutup belahan leher bajunya dengan tudung kepala mereka dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka melainkan kepada suami mereka, atau bapa mereka, atau bapa mentua mereka, atau anak-anak mereka, atau anak-anak tiri mereka, atau saudara-saudara mereka atau anak bagi saudara mereka yang lelaki, atau anak bagi saudara mereka yang perempuan, atau perempuan-perempuan Islam, atau hamba-hamba mereka, atau orang gaji dari orang lelaki yang telah tua dan tidak keinginan kepada perempuan, atau kanak-kanak yang belum mengerti lagi tentang aurat perempuan; dan janganlah mereka menghentakkan kaki untuk diketahui orang yang belum mengerti lagi tentang aurat perempuan; dan janganlah mereka menghentakkan kaki untuk diketahui orang akan apa yang tersembunyi dari perhiasan mereka; dan bertaubatlah kamu sekalian kepada Allah, wahai orang yang beriman, supaya kamu berjaya.”
(Surah al-Nur (24): 31)
Dalam ayat ini, kita boleh simpulkan termasuk dalam ‘menghentak kaki’ ialah memakai gelang berloceng dan memakai kasut bertumit keras sehingga mengeluarkan bunyi.
Islam melarang perbuatan itu kerana ia menarik perhatian orang sehingga terserlah perhiasan diri seseorang wanita. Manakala memakai gelang kaki berloceng bagi anak-anak perempuan yang masih kecil dan bertujuan untuk pengawasan pula adalah harus.
Ia tidak termasuk dalam larangan di atas kerana tidak bertujuan menarik perhatian lelaki dan usianya masih kecil.




cantikk kn?? kn?? gelang kaki berloceng niyh??
akuu ponn geqamm nk jgak..

tp for ur information kita sbgai wanita kita xbuleyh akai gelang kaki berloceng niyh smuaa......
igt taoo..!!!

for more info click this....!!



Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Thursday, December 15, 2011

habis..!

assalamualaikum....
makcik2 pakcik2 kakak2 abg2 adeq2...


aqini aku daa lulus lesen L keretaa....
hahahha daa boleyh drive daa wlauponn terkemut2 cm kura2..
hahahha
tapi sekuang2nyaa akuu daa bleyh menggerakkn keretaa tuu hahahaha..
daripadaa xgerak lnsung.. hahaha
..........................
soo tggu laa kepingan lesen L tuu kua.... hahahah 
then g latihan pulakk then wat QTI then JPJ test.. hahahaha
x saborr den....


hahahaha doakn berjln lncar yaa syg2 skalian.. 
k tataaaaa titiiiiii tutuuuuu.....


:)
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

daaa laaaa kacauu akuu tdow pkol 2 pagii....


uhhh rinduuu laa sangatttt...!!
awl2 col x nk jwab...... daa tuu tejaga g kejut akuu ulak....
ayoo b........ nantokk niii........ uhhh....
:P
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Wednesday, December 14, 2011

Taklimat Memandu Today

Assalamualaikum.....


jeng jeng jeng.... teng teng teng.....
hahahaha wayaaaa3.....

aqini pkol 9.30 pgi td g tklmat memndu (KERETA) di Pakatan Memandu Baling...
hahaha baqu 17 taon wat trok cm terer bawak keta g amek lesen...
hahahaha......
tapa2 mencubaaa x salahkn.....?? kn??
ahaha....
aqini akuu g teori 3 jam jaa.... lau ikotkn smua 6 jam nk dpatkn L kereta...
dsebbkn akuu x terplih aqini akuu kena esk lahh ngan ajen akuu pkol 11 pagi untuk 3 jam amali pulakk.....
haha mcm mna laa esk...... daa laaa x tawuu bawak lnsung kereta nii...
buat2 tao daa laa... haha....

wish me luck yeah babyh.......
thanks muachh2...... gedik sudaa...
bubyee........ :)
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Tuesday, December 13, 2011

will meet you all again sygs.....
:
Adillah
:
Wany
:
Ateeq 
:
Zack zack
:
n else
(hahahaha shapa??)
:
AHAD | 18 Disember 2011 | Alor Setar | Let's get Lepak 
:
Like Like Like Like........ :)

Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Sunday, December 11, 2011


Lyrics | Paula Deanda lyrics - Easy lyrics

my fovourite song......
love it... like it... enjoy it....!!
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

cweett...!!

assalamualaikum......

aqini xtao nk ceqita natang apa.......
uhhh.... bosannn nyaaaa duduk umah sowg2.......

B........bosannn laaaa............!! gedikk suda...
uhh... tensionn...!!
ahahhh....! niyh smlm kn kn...
mk aku bancuhh susu kat akuu...
ahahhh pelik2.......  da lamaa x mnum susu.... tetiba susu ada dpan mataa.. uhhukk tertezut shayer...
xper laa mama saygs acik laa tuu kan2..........
heheheh cooooo cweetttt mom......!!! lebiu largh....!! ehekkkz.....

smlm call b....
bgtawuu dia mk bncuhh susu...
haha kuang asaamm nyer boy... die kata akuu  ni ank mnja mk then tdoq bawah ketiak mk...
hakhak..... die jeles... hahaha......
tapa2 tdoq ngan mk xpa jgn tdoq ngan tutt...tuttt sudaa.. uhhhh tabaekk oo.......

hahaha cukup2... t ag akuu melalut ag meqapuu akuu...
tataaaa cemuaa......
have a nice day yupp.......!!  =.="
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Friday, December 9, 2011

baru baru baru...!!

salam.... wahai para pembaca ku semua...

auuuucakkkkk.....!! cak cak cak....!!
hadoii cam owg gila g... hahahhaha...

kpada smuaa.. skunk blog niyh da berwajah baquu keyh.....
dluu semak skit skunk boleyh tahan laaa sejak2 spm da abis ni ann....an..an....?? hahaha
semoga dengan wajah baruu niyh ag ramai member2 yg singgah sini keyh...

gracias semua...
smile sokmo....  hehehe

:)

Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

ngedates samaa sygs saya lorh....!!

LETS GET ENJOY SYGS.......!! SHAYUNK KAMU KAMU KAMU........!!!

it's me

wanie syg n ateeq syg

z.zack syg

my love sister farahin

dillah syg

mereka sygs saya..
like..lke..like

bella syg wif boy die badrul(tengah) n akmal(kanan)

abi n farahin (cweet couple lor)

hatim sajeww

bella <3 bad

me n my love
hik..hik

cun cun cun

uwaa ini ngah karok lagu memori berkasih ni... hehe

wanie sygs ngah karok

peace jup...



ateeq wif z.zack

talk to my hand <-- bak kata cik dillah sygs

kenangan niyh....
tamao lupa k...
igt tao kita kwn...
kwan selamanya...
sygs ampa...
t kita kua ag... nk ag cm niyh... appy sama2....
thanks sygs... hadir untuk appykn idop sy...
8 December 2011



Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

last skola...... 8 Dec 2011... sejarah tuhh...!!

assalamualaikum.......

8 December 2011 hari Khamis dlam kalender...
telah mencatatkan sejarah yg sgt bernilai bagi akuu sbgai seorg student sekola.....
selama 13 taon akuu menuntut ilmu........ akhirnyaa akuu berjaya mnamatkn zaman persekolahan....

start tadika ngan mama sendiri di tadika KEMAS.....
darjah 1 smpai 6 di SK KUALA KUPANG......
form 1 smpai form 3 di SMK SYED ABU BAKAR......
then skunk
form 4 smpai form 5 di SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL ALOR SETAR @ SMTJS
pada tahun 2011.......

bnyak sgt kenangan yg telah akuu cipta ngan kekawan tersygs.....
xkira laa skola lama atao skola yg skunk ni.....

kepada kwnku yg tersygs.....
akuu mnx maap daqi ujung ambut smpai ujung kaki eyh.....
arap hlalkn mkn dan mnum akuu, gurau senda, suka duka slama kita smua jd kwn k.....
akuu syg ampa smua k.... SYGS GILA......!! uhhhhuuuu......  :) terharu da kwn cm ampa.....
kepda cikgu2 smua.... sy mnx hallkn smua ilmu yg ckgu bg kat sy......
terima kasih cikgu......!!

pas nii wndu dow kat skola... hikhikhik.... <-- |pulun|
hahaha smua owg xkn lupa zaman sekola msing2 kn...? kn..?? kn...??
opsss ckup laa melalut tuu mimi oi.....
smpai sni dluu... tataaa.........
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Thursday, December 1, 2011

Maksud Huruf Pertama Nama Anda


A >> Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas. Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.

B >> Selalu tenang dalam menghadapi masalah yang rumit dan membahayakan dirinya adalah ciri penampilannya. Mereka juga sangat setia dan penyabar, yang menjadikannya amat disenangi dalam pergaulan. Kelemahannya, sangat mudah tersinggung.

C >> Ramah dan pandai berbicara. Ini yang menjadikannya popular di kalangan rakan-rakan. Mereka tidak bersungguh dalam bertindak dan selalu menganggap masalah yang dihadapi adalah remeh.

D >>  Pendiam, bercakap hanya bila perlu. Sopan, berdisiplin dan kuat bekerja. Kelebihannya itulah yang menghasilkan kejayaan dalam mencapai cita-cita. Kelemahannya adalah selalu bimbang dan sukar mempercayai orang lain.

E >> Pandai dan penuh pertimbangan dalam menjalankan tanggung jawab. Sikapnya periang bila hatinya senang, tetapi suka berdiam diri apabila hatinya gundah dan boleh membuatkan hati orang lain terluka.

F >> Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala. Mereka juga sukar memaafkan. Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.

G >> Kerap murung dan bersedih hati. Pendiriannya mudah dipengaruhi. Tekun belajar ketika rakannya bermalas-malasan dan sebaliknya suka bermalas-malasan ketika rakannya sedang tekun.

H >> Mudah simpati, bahasanya lemah-lembut. Tidak pernah melukai perasaan orang lain. Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan, suka berkhayal dan bercita-cita terlalu tinggi.

I >> Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.

J >> Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan. Mudah merasa ragu dalam membuat keputusan dan tidak tegas.

K >> Pandai berjenaka. Hari-harinya sentiasa ceria walaupun perasaannya gundah. Kelemahannya suka bercerita rahsia sendiri.

L >> Ramah dan pandai bergaul dan mempunyai ramai kawan. Tidak suka bergosip dan mencampuri urusan orang lain. Amat berhati-hati bila berbelanja. Kelemahannya, tidak menepati masa.

M >> Pandai dan kreatif, suka kelembutan dan jika dikongkong, mereka akan berontak. Senang dijadikan sahabat, kerana mereka tidak berkira. Kelemahannya, boros dan keras kepala.

N >> Baik hati dan rapi dalam berpakaian. Mereka suka menghulurkan tangan menolong orang lain tanpa memikirkan balasan. Kelemahannya, mudah bersedih hati dan kurang percaya diri.

O >> Serba boleh. Suka memendam perasaan dan permasalahan serta sukar mempercayai orang lain. Akibatnya ramai yang menggapnya sombong dan suka memilih teman.

P >> Pandai berjenaka dan selalu ceria. Punya banyak idea dan sangat kretif. Sering melakukan sesuatu yang belum dilakukan orang lain. Agak pendendam dan boros.

Q >> Setia dan mudah memaafkan orang lain. Suka meluangkan waktunya untuk kawan-kawan. Keras kepala, sukar diatur dan mudah emosi.

R >> Pendiam dan bercakap hanya bila perlu. Tekun dengan kerja yang disukai dan bersungguh-sungguh dalam mengejar cita-cita. Suka mengkritik. Dan sukar mengawal bicara ketika marah.

S >> Pandai dan tekun dalam mengejar cita-cita. Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji. Kelemahannya mudah tersinggung selain sukar menahan emosi. Jika sudah emosi marahnya meledak-ledak.

T >> Sangat berdisiplin. Selalu mengerjakan sesuatu menurut aturan buku. Tidak suka mengelamun atau bermalas-malasan. Suka menonjolkan diri selain senang gugup, terutama bila bersalah.

U >> Suka berterus-terang dan menyendiri. Naif baginya merugikan orang lain. Tidak tahan dengan kritikan dan kurang pandai menyusun kata-kata jika berbicara didepan orang ramai.

V >> Tutur katanya lembut dan pemalu. Pandai meyesuiakan diri. Selain itu, mereka juga pandai menguasai orang disekitarnya dengan cerita-cerita yang memikat. Tidak suka berterus terang.

W >> Ramah dan mudah simpati. Sikapnya amat menawan. Punya toleransi yang tinggi dan ringan tangan. Keras kepala dan sukar diatur, tetapi hatinya boleh dilembutkan dengan kesabaran dan kelembutan.

X >> Budi pekertinya halus. Suka melakukan pekerjaan sosial. Mudah tersinggung dan tidak akan berbaik dengan mereka yang menyinggungnya.

Y >> Pendiam dan tidak suka menonjolkan diri. Ramai menganggapnya sombong walaupun sebenarnya mereka adalah sahabat yang baik. Tidak berani mengemukakan pendapat.

Z >> Pandai berjenaka dan menyesuaikan diri dalam pergaulan. Suka disapa terlebih dulu dan gemar menonjolkan diri.







Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Wednesday, November 30, 2011




Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba...
Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup...
Jangan sesekali kamu mengatakan kammu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya...

Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Stuck in the moment by Justin Bieber


Lyrics | Justin Bieber lyrics - Stuck In The Moment lyrics
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Monday, November 28, 2011



mod >>> BOHSAN...................!!!

helowww...????
BOHSAN + BORING......!! = CEMUIH.....!!

arghhh....!! 

uhh...!!

guling guling guling.....!!

Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Saturday, November 26, 2011

;)

Huhuhu......... welcome back bebeyh..... Assalamualaikum.. :)


pada mlm 26 Nov 2011....
...pkol 11.36 mlm.....
mod >> study PDT (tapi dok gilaa sowg2 ngadap laptop) hahaha


hermm best gakk an bila nfon x bsing.....
 peewittt sms....(versi kartun [alarm msj aku])
lau duluuu,,,slaluuu,,,,jaaaada msj ngan gatai tgn mscol2 yg msok...
tapi skunk nfon akuuu amik cuti kot.... mentg laaa blan 11, 12 niii blan cutii.......... hahaha
senyappp jer die.....
nak bsing ponn ada time lorhh...


tapalaaaa dia swuh akuu lilex2 laaa tuh,,, 
lau nk tggu owg snaa msj hurmm pakat lenaaa kat kusyenn laa akuuu.......


nseb laaa adaaa adeq man...... hehehe.......diaa pham gak akuuu......
hehee time bosann pndai diaa timbul nk ceriakn akuuu.... 
hehehe cayunk adeq larghhhh......
 muach muach muach..... hahah gilaa akuu.....
peace deq...!! 
kehkehkehkeh..... :D


ushhh.... stop it mimi........ !!
da mcm owg sewel daaaa........ hahaha......
u all make me crazy like crazy frog.......!!
ahahahaha....


Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

assalamualaikum smuaa.......!

kpada someone tuu owg mnx maap sgt.........
owg tepksa kata mcm tuuu nk bg dia BENCI owg..........
owg xmao dia arap owg ag daa.....
owg ni jahat...... owg slalu maenkn dia dluuu........
cukup larghh smpai sniii........
owg xmao dia saket atii daaa sbb owg..
p laa caqik yg laen k....
owg x sesuai ngan dia.......
biaqlaaa owg nk jd paa ponn pas ni........

k thanks 4 all u do to me....... :'(
i appreciate it.... :)

k bubye.......
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Thursday, November 17, 2011

saya mnx maap

salam cmua....
tuan tanah mai dahh...!


hurmm.... first skali owg nk mnx maap cgt2 at diaa sbb buat dia mcm ni...
owg tawu diamaqa, dia sket ati, dia kcewa.... tp.....
owg daa tawar ati sgt ngan diaaa sjak2 akhir2 ni....
owg x pnah maqa dia...... owg syg dia... tp owg tpksa wat cm ni.....
owg xmao dia teluka lagi sbb owg..
ckup2 larr owg permainkn dia dluu..
owg nk dia appy n bjaya lam pljarann.....
owg bkn sja sja nk buat smua nii..
owg pon pkiaq yg kita nk SPM.....


tp xpaaa kita cm naa ponnn ttap kwan k......
jgn laaa amek atii sbb owg
sbb owg taoo ni mang slah owg.....


 


OWG MNX MAAP AT DIA CGT2.........!!!!
Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Friday, October 28, 2011

kjadian yg x leyh dlupakan...

hahahaha... 
opss.....! Assalamualaikum.......smuaa wahai pmbaca blog or what2 larhh... n salam 1 Malaysia...


Ni kak akuu laa nii......
lapaq coklat SMARTIES sgt....


dia sgup tggu owg xda kat escalator tesco s.ptani sbb nk bli coklat tuhh..!
tawu x dia caqi duit syiling 50sen dua kping pas tuu..
dia bubuh laa kat dlm mesin yg tekan tuu kua coklat...


mesin ni laa....


mawu nyaa x gelak..... smangat tkan last2 dpat 11 biji jaa....
hahah telebih stu plak tuhh..sbb syiling 50 sen dua kping kiqanya singgit jaa sptotnya 10 bji jalaa.....
hahah (patotnyaa twun bnyakkk..)


pdam muka.... da ckap p laa bli kat kdai xmao last2 dpat 11 bji ja.... 
tu laa KETEGAQ sgt...


hahahahhaha...... SMARTIES nya pasal..... 


Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Friday, October 21, 2011

suka suka suka...!!

BESH KUA TD......!!!

SUKAA SANGAT2.........

with ATEEQ , Z.ZACK n WANIE.....

:) :) :) :)

Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Saturday, September 17, 2011

ooo tidakkk....

apaaa prasaannn akuu alamiii skunk niiii
jgn kaataaa....................
ouhhhh TIDAKKK...!!!
akuuu xmaooo bndaa ni jd lagiii...
akuu syunk diaa sowg jaa......
arghhhh... akuu xnk lukakn diaaa lagiii......
hurmmmm
uwaa...... FAIZAL sayaaa syunk awk jaa.......
sayaa xdaa owg laennnn........
hurmmm pcayyyaaa kn syaaaaa yaa..... 
awk ponn syunk kn sayaa,,..... hurmmmmmm 
huaaaaaa......

Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Rayaa..!

Tanggal 13 September 2011
huhh last akuu sambut ayaa kat skolaa vokasional alor star ngan kekwan n cecikgu....
huhuhu sdyh gak laa
taoh dpann da xleyh smbut skali... 
confirm smuaa da msuk IPT 
huh mst da xdpat jmpaa ngan diaowg da..
sedyh kan? kan...???
tp xpaa.... smuaa ni mst ada lastnyaa...
xmgkin smuaa akn smaa cm tuu jgak.. tol x..?? tol x...???
hahaha....

akuu akn igt kngan ngan diaowg ni smpai bebila....


pkom student smvas 2010/2011 n ckgu Suryati
 blakang, sblah kiri ( Afiq, Zulfaqar, Fajrul, Shahir )
dpan, sblah kiri 
( Aiman, Xin Wei, Akmal, Ateeq, Mimi(aku), Iera, Adillah, Wani, Nabila, Ckgu Suryati, Hawa, Z-zack, Mila n Dini )

teman teman ku... syyunk cmua..!

 fwen always all..!!

raya... snap pic luu..!! heheh

snyum sokmooo....!! hehehe

oppss.....!! kple or what..???
smuaanyaa kawan2 sajaaa... hehhehehe

SELAMAT HARI RAYA KAWAN KAWAN SMUA.....!!!!!
SAYUNK SMUA.....!!


Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

Monday, August 29, 2011

kad raya..!!



Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

UcapaN HarI RayA....!!

Buat Meriam Pasang Pelita,
Asap Keluar Bunyi X da,
Ucapan Raya Maaf Dipinta,
Harap Xda Yang Mengguris Jiwa....

Pelita dispasang penaik seri,
Mesej pendek pengganti diri,
Tanda sahabat sentiasa diingati...

Sebelum lidah keluh,
Sebelum hati kembali membeku,
sebelum tangan kaku & sulit hanya untu meminta maaf  lewat sms
&
sebelum semua operator sibuk
MOHON maaf atas semua khilaf yg ku lakukan...

Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah....

Takde pantun
Takde ayat best
Takde duit raye
Ati2 djaln raye
Selamat Hari Raya Aidilfitri

Ramadhan bakal beransur pergi,
Syawal menjelma di aidilfitri,
Seikhlas hati menyusun jari,
memohon dimaaf kekhilafan diri,
'Salam Aidilfitri, maaf zahir batin'

Raya dinanti-nanti,
anak bulan dicari-cari,
nak tunggu ape lagi,
dah sampai masa kite nak ber-happy-happy

Pä$äNg PèLITa DiAidiLfiTri…
NäMpäK HäLäMäN BèSéRi-Sèri…,
sMs diBéri PèNgäNti DiRi,
SèGäLä
SiLäp MòHoN dMääFi…

Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)

RamaDhaN..!

uwaa.... 
ramadahn daa nk berlauh...
cedyhnyer...
ermm ntah jmpa lagi kax lpas ni ramadhan...
huhu
doakn laa supaya kita dipnjgkn umur
da dpat berjmpa smula dgn bulan yg mulia ini
iaitu bulan RAMADAHN AL-MUBARAK...BULAN YG MULIA....


sElAmAt TiNgGaL BuLaN rAmAdHan 


Selamat Datang Semua.... Terima Kasehh... :)